ایرانیکا - مزدا CX-9 مدل 2019 با تجهیزات بیشتر و افزایش قیمت جزئی

شرکت های ایران

آرشیو موضوعی

آخرین پست ها

اخبار خودرو

آرشیو

صفحات جانبی

لیست آخرین رویدادها

کتاب و نشریات

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

نمایشگاه ها | همایش ها | کنفرانس ها | سمینارها

سایت صنعت ایران

مزدا CX-9 مدل 2019 با تجهیزات بیشتر و افزایش قیمت جزئی

مزدا CX-9 مدل 2019 با تجهیزات بیشتر و افزایش قیمت جزئی

مزدا کراس‌اوور پرچم‌دار خود یعنی CX-9 را برای مدل 2019 با اضافه کردن تجهیزات بیشتر و کمی افزایش قیمت آماده کرده است. قیمت این کراس‌اوور فول سایز که در ماه سپتامبر راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد، از 32,280 دلار برای نسخهٔ دیفرانسیل جلو آغاز می‌شود که 150 دلار بیشتر از مدل 2018 است. قیمت پایهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک هم از 34,080 دلار شروع می‌شود. تیپ پایهٔ CX-9 که اسپرت نام دارد به‌صورت استاندارد به رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، شیشهٔ عقب رنگی، چراغ‌های LED، سیستم ورود و حرکت بدون کلید، نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، بلوتوث، کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب مجهز است.
 با پرداخت 1290 دلار و سفارش پکیج اسپرت، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، کروز کنترل راداری، گرم‌کن آینه‌های جانبی، تنظیم برقی صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های جلو هم به خودرو اضافه می‌شود. تیپ بعدی تورینگ نام داشته و قیمت پایهٔ آن برابر با 35,330 دلار است. در این تیپ به‌صورت استاندارد چراغ‌های اتوماتیک، درب صندوق بار برقی، روکش چرم صندلی‌ها، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و بسیاری از سیستم‌های کمک‌راننده ارائه می‌شود. از این تیپ به بالا کارپلی اپل و اندروید اتو هم قابل سفارش هستند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند برای تیپ تورینگ پکیجی بنام پریمیوم را هم با پرداخت 2390 دلار سفارش دهند. این پکیج شامل سنسورهای پارک جلو، مه شکن‌های LED، آفتاب‌گیرهای ردیف دوم، سیستم صوتی پریمیوم Boss و سانروف برقی می‌شود. تیپ سوم CX-9 اما گرند تورینگ نام داشته و قیمت آن از 40,840 دلار آغاز می‌شود. این تیپ به‌صورت استاندارد از تجهیزات بیشتری مانند تهویهٔ صندلی‌های جلو، دوربین دید 360 درجه، نمایشگر TFT هفت اینچی در صفحه آمپر، رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی، تریم کرومی بیرونی، ریل‌های روی سقف، گرم‌کن غربیلک فرمان و… برخوردار است. و نهایتاً بالاترین تیپ یا در اصل پرچم‌دار خانوادهٔ CX-9، تیپ سیگنیچر است. این تیپ برخلاف تیپ‌های قبلی به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز بوده و قیمت پایهٔ آن از 45,365 دلار شروع می‌شود. در این تیپ ویژگی‌هایی چون نورپردازی LED جلوپنجره، تزئینات چوبی ویژه، چرم آلکانترا و پوشش چرم غربیلک فرمان ارائه می‌گردد. تمامی تیپ‌های CX-9 به یک پیشرانهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز هستند که 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند. + 0- 0 منبع: https://www.pedal.ir/مزدا/مزدا-cx-9-مدل-2019-تجهیزات-قیمت/ برچسب ها: مزدا cx-9 تجهیزات افزایش قیمت جزئی عضویت در خبرنامه: با ثبت ایمیل خود، آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. پست الکترونیک : اخبار و مطالب تصادفی: تصاویر جدید کانسپت برجسته… معرفی کانسپت خیره‌کنندهٔ مزدا… زوتی Z100، هاچ‌بکی ارزان و… اوپل کومبو لایف 2019، ترکیبی… موتورسیکلت‌های کانسپت یاماها… تست مقاومت شدید فورد رنجر… لادا وستا جانشینی برای تندر… 5 دلیل برای نخریدن سایپا کوییک چینی‌ها هم ماشین چینی سوار… چند و چون فراخوان‌های جدید… خطر مرگ جرمی کلارکسون در اثر… تکراری دوباره! به‌روزرسانی… قوی‌تر شدن ب‌ام‌و X3 جدید با… نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان… فراخوان تویوتا کمری 2018 به… تعداد نظرات: 0 منتشر نشده: 0 نام و نام خانوادگی: 1000 کاراکتر ایمیل : کدجدید ارسال نظر   آگهی های سایت تجهیزات سایت صنعت ایران ، مرجع کسب و کار ایران معرفی سایت صنعت ایران - ثبت نام و فعالیت در سایت های مرجع کسب و کار فارغ از اینکه شرکت شما سایت مستقل دارد یا خیر، فعالیت در سایت هایی که دیگر شرکت ها و کسب و کارها نیز حضور دارند، از کلیدی ترین اقداماتی است که برای شناخته شدن شما در بازارهای تخصصی باید انجام شود. معرفی کلی شرکت و محصولات و خدمات در اینگونه سایت ها رایگان می باشند و برای نمونه در سایت های خارجی علی بابا  alibaba.com  و یا سایت های داخلی ایرانی می توان به سایت صنعت  sanat.ir   اشاره کرد که یکی از نیازمندیهای تخصصی است و شرکت ها، کارخانه ها و کسب و کارهای ایران در آن عضو هستند و به صورت مجازی و نامحدود محصولات و خدمات خود را معرفی می نمایند.   - حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی بهتر است هر شرکتی حتی با اندک زمانی در یک یا چند شبکه اجتماعی حضور داشته باشد و در موضوعات عمومی مرتبط با کسب و کار خود به ارائه مطلب بپردازد. این کار هر چند اندک به برندینگ شرکت مورد نظر کمک خواهد کرد. پیشنهاد می شود در تصاویر و مطالب ارسالی برند شرکت ثبت شود تا برندیگ و شناخته شدن بهتر انجام شود. در حال حاضر تلگرام،  اینستاگرام  و توئیتر از محبوب ترین  شبکه های اجتماعی هستند. - ایجاد شبکه فروش یا بازاریابی همیشه به یاد داشته باشید که یک کسب و کار محدودیت های برای معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات خود دارد و یکی از مهمترین و اثربخش ترین اقدامات در راستای رفع این محدودیت ها ایجاد شبکه فروش به واسطه ایجاد شعبه و نمایندگی فروش یا افراد و رسانه هایی است که با معرفی کسب و کار شما به نفع شما و خودشان کار نمایند. مثلا اگر شما فروشنده دوچرخه هستید، ایجاد ارتباطی دوستانه با تعمیرکاران دوچرخه برای معرفی شما و برعکس و تعامل ادامه دار یا با در نظر گرفتن پورسانت برای تعمیرکار به خاطر فروش های مرتبط با او، می تواند یک نمونه از ایجاد شبکه فروش باشد. باید بررسی نمایید بالقوه مشتریان شرکت شما در چه مکان هایی حضور خواهند داشت یا بیش از شما با چه کسب و کارهایی مرتبط هستند و تمرکز خود را برای معرفی خود روی آن مکان ها بگذارید. به مرور زمان و ادامه اینکار شما شاهد حجم زیادی مشتری خواهید بود که با معرفی دیگران به شما مراجعه کرده اند.   3 روش رایگان و ساده و اثر بخش برای معرفی و توسعه کسب و کار خبرهای تصویری این کوچولو را ارزان‌تر کنید تا بیشتر بفروشید…!پادماده‌ در کهکشان راه شیری چگونه شکل می گیرد؟چرا باید گوشی HTC U11 را خریداری کنیم؟اُبهت تمدن آریایی در سرزمین ژرمن‌ها + تصاویرطرح تولید بسته‌بندی قابل خوردن برای آب معدنی! افزایش 27 سانتی تراز آب دریاچه ارومیهکشف اتمسفر در سیاره‌ای شبیه زمین برای اولین بارطرح جسورانه ساخت اولین تونل کشتی جهانکپی چینی مرسدس بنز GLE!کشف جدید در خصوص چگونگی کارکرد سلول‌های مغزی 

https://www.pedal.ir/مزدا/مزدا-cx-9-مدل-2019-تجهیزات-قیمت/ 


چاپ و بسته بندی

لینکستان

دانستنیها

اخبار و مقالات علمی

درباره وبلاگ

مقالات فنی و مهندسی
زندگینامه دانشمندان
مطالب آموزشی
مطالب عمومی
داستان های زیبا
مقالات علمی
سخنان بزرگان
سخنان مشاهیر
مدیر وبلاگ : سایت ایرانیکا

لینکدونی

جستجو

نظرسنجی

  • کدام یک از موضوعات وبلاگ بیشتر مورد علاقه شماست؟








----- banner place -------

نویسندگان